حرف‌مردم خراسان - دوشنبه 1393/01/25 www.khorasannews.com
نوشته شده توسط : b

با اجراي مرحله دوم يارانه ها، دولت قيمت ها را افزايش داد بدون هيچ تغييري در پرداخت يارانه به مردم! چرا؟ مگر مردم چه گناهي کردند که بايد مخارج دولت نيز بر دوششان باشد؟ ما نه يارانه مي خواهيم نه سبد کالا لطفاً طرح هدفمندي را حذف کنيد و به روال قبل برگرديد.

جاي تأسف است که با گراني بيش از ۴۰ درصد يارانه را مي خواهند قطع کنند و هيچ نظارتي بر احتکار بازار وجود ندارد. اعلام کردند که هيئت دولت و ساير دولتمردان از دريافت يارانه انصراف دادند با توجه به حقوق آن چناني که مي گيرند معلوم شد تا به امروز يارانه مي گرفتند! مگر همين يارانه تا به امروز بيت المال نبود چرا مي گرفتند؟!

نتايج مهرورزي دولت احمدي نژاد را اعلام مي کنم: ۱ - تحميل بدترين تورم و رشد اقتصادي منفي، ۲ - فقير و نيازمند کردن اکثر ملت ايران و سپس صدقه دادن به آن ها، ۳ - به انزوا کشاندن ايران و تحميل بدترين فشارها بر کشورمان با اظهارات و رفتارهاي عجيب، ۴ - رواج گسترده دروغ، رياکاري و تهمت به ديگران، وقوع بزرگ ترين فسادهاي اقتصادي تاريخ در سايه اين دولت مهرورز و ... اميدوارم بي طرف باشيد.

سلام، لطفا به سران دولت بگوييد فکري براي مسکن ما زنان بي سرپرست بکنند. چرا کمک هاي مردمي که از مردم جمع مي کنند به اسم بهزيستي و کميته امداد جمع آوري مي کنند ولي به دست ما نمي رسد؟ الان ۲ سال است که به ما حقوق و ديگر مزايا نمي دهند چرا؟ اين پول ها کجا صرف مي شود؟

در ساير کشورها در مواردي مثل گروگان گيري مرزبانان، مسئولان استعفا مي دهند و بازخواست مي شوند. از چند سرباز صفر نوجوان و بدون آموزش و امکانات چه انتظاري داريد؟

مي خواستم به نمايندگان فعال و پرکار مجلس بگويم هر وقت رسيدگي به مسائل مهمي مثل تشکيل احزاب مختلف، تخريب يکديگر، مچ گيري از وزرا و دولت، جمع کردن امضا براي استيضاح دولت تمام شد، اگر وقت داشتند به مسائل پيش پا افتاده مثل بيکاري، مسکن، گراني، اجاره خانه و تورم که کمر مردم را خم کرده است رسيدگي کنند.

پول هاي ميلياردي که از سوي دولت به فوتباليست ها داده مي شود بيت المال است. دولت بيت المال را به پاي فوتباليست ها حيف و ميل نکند. ما راضي نيستيم طبق فتواي مراجع بزرگوار بيت المال بايد در مسير صحيح هزينه شود.





:: بازدید از این مطلب : 512
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: